.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئيس جمهور دهم ايران در مسير امام (ره)‌ و شهدا‌ست

رئيس ستاد مردمي احمدي‌نژاد در مازندران گفت: هر كسي كه رئيس جمهور شود، نمي‌تواند خارج از مسير امام(ره)، رهبري و راه شهدا گام بردارد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، عليرضا جانبازي در جمع مسئولان كميته‌هاي مردمي ستاد احمدي‌نژاد در مازندران اظهار داشت: مردم شريف ايران كه واقع‌نگرترين مردم دنيا هستند، در 22 خرداد بدون هيچ ترديدي انس و الفت نخست خود را در كمال آزادگي و در ميثاقي دوباره با احمدي نژاد به جهانيان نشان مي‌دهند.
وي تصريح كرد: ملت ايران ثابت مي‌كنند كه ملت غيور ايران جز به اعتلا و سربلندي كشور خويش نمي‌انديشد و قدر خدمتگزاران خود را مي‌داند.
رئيس ستاد مردمي احمدي‌نژاد در مازندران افزايش مقبوليت و محبوبيت احمدي‌نژاد را در جامعه مورد اشاره قرار داد و افزود: شك نداريم كه دولت دهم تحت منويات مقام معظم رهبري با سكانداري احمدي‌نژاد مسير خدمت‌رساني را با شدت بيشتري ادامه مي‌دهد.
وي با بيان اينكه دولت نهم منشا تحولات بسيار بزرگي در جامعه و حتي در سطح جهاني بوده است، سفرهاي استاني رئيس جمهوري وهيئت دولت را عطيه الهي براي مردم ايران دانست و خاطرنشان كرد: بسياري از پيشرفت‌هاي كشورمان از نتايج همين سفرهاي استاني بوده است كه‌ در گذشته بدان اصلا توجهي نشده بود.
جانبازي تصريح كرد: احمدي‌نژاد توانست گام‌هاي موثري در احياي گفتمان امام و انقلاب اسلامي و احياي ارزش‌ها و تكريم كرامت انساني كه مي‌رفت ‌به فراموشي سپرده شود، بردارد و امروز به لطف عنايات خاصه امام زمان (عج) و رهنمودهاي خردمندانه و حكيمانه مقام عظماي ولايت و پشتيباني قاطع مردمي شاهد شكوفايي پرارزش كشورمان در ابعاد مختلف هستيم كه نقش برجسته احمدي‌نژاد در اين شكوفايي به ‌ويژه در عرصه‌هاي بين‌المللي، اقتصادي و علمي غير‌قابل انكار است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.129 seconds.